NUMBER ONE

Hejsan, första inlägget i min nya blogg, lite härligt faktiskt ;) Nej men ärligt kul att ha en blogg, här kommer ni hitta lite smått och gott, kommer skriva en hel del om allt och inget och titt som tätt som kikar det nog in en dikt eller två här.

Jag vill fokusera på en blogg som sticker ut från bloggvärlden, verkar som att bloggandet idag går ut på att vara så lika varandra som möjligt? Men så ska inte min blogg vara. Här kommer ni hitta egenfotade bilder, tankar, blickar ur min vardag och roliga tips om design, mode och annat smarrigt. Så kika in i min blogg så ska vi se om jag kan göra dig nöjd ;)

Dock så ska jag finputtsa designen en aning, och som den är nu är lite som en "reserv" då jag är ganska så trött just nu, en bättre design will come, in the future ;)

Kommentarer

Släng iväg något skoj nu va? ;)

Namn:
<- Bli ihåg kommen

Din mail (inget måste och den pupliceras ej!):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0