FÖRSVINNER HÖSTEN OM...

...jag håller för ögonen?

Okej, finns det något värre än hösten? Enligt mig så har dom som gillar hösten något större fel med sin hjärna, eller så är dom albinos och inte tål sommarsolen. För hösten är bland det värsta som finns, även om jag är ett september barn som har min egna lilla födelsedag i september så kan jag inte med hösten.



Löven försvinner, dom blåser i väg med vinden som är förbannat jobbig nu på hösten, träden blir kala och alldeles, ja alldeles tråkiga och nakna, fryser dom inte? Det skulle jag göra. Hösten är som "kaffe utan socker, eller som kärlek utan pussar.." ja det säger väl en hel del? Eller? Ja det gör det. Så joinar ni min världskända klubb "HATA HÖSTEN"? Klart ni gör haha ;) Nej men seriöst, vad är bra med hösten? Visst kan det väl vara lite sådär pyttlite mysigt när man sitter inne, ser någon skräckis med sin älskling, tänder några eller en massa ljus och bara gottar sig under en filt -MEN jag ligger hellre på en strand, schteker i solen och festar med polarna en ljum sommarkväll, absolut!

Vad tycker ni, är ni en höstdiggare och strider mot mina åsikter haha?

Kommentarer

Släng iväg något skoj nu va? ;)

Namn:
<- Bli ihåg kommen

Din mail (inget måste och den pupliceras ej!):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0