DARLING, COME BACK HOME

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och det är inte vilken musik som helst, utan såndär härlig och kärleksfull kärleks musik. Och då kan jag inte gömma tankarna, känslorna och saknade om min älskade pojkvän, han som är det bästa jag vet, han som får mig att vara underbart glad och lycklig när jag kanske helst bara vill ligga i sängen, gråta och dö.. Han som är prinsen i mitt liv och blodet i min kropp. Killen som är den bästa på jorden.

Men som i alla sagor så finns det lite sorg mitt bland all lycka, för som ni såg så skrev jag "Saknad" i början av inlägget och den saknaden grundas på att min kille inte jobbar här där jag bor. Han jobbar för ett företag som åker runt i överallt i Sverige, och just nu så är han 50 mil ifrån mig och vad tror ni att jag är då? Jo jag är grymt ledsen såklart. Och han kommer hem igen om ca: 3 veckor, och 3 veckor kanske inte låter så mycket, men när man saknar någon så är det så mycket mera än mycket..

Och det värsta är kanske att man inte riktigt uppskattar och tar vara på tiden då han är hemma, man tjaffsar lite, myser och gör vardagliga saker, vi har det bra och så när han är hemma, men ni vet.. Man tänker ju på ett annat vis när man inte kan träffa den man älskar varje dag och då man inte är med honom så tänker man såhär "Åh när han kommer hem, då ska jag tänka på varje sekund jag får vara med honom, jag ska ta vara på allt, säga dom där sakerna man inte säger så ofta.." ja så tänker iallafall jag och hur blir det med det då han är hemma? Jo det blir samma gammla visa, man är med honom, men gör inte det man innan tänkt.. Och varför, det har jag inget bra svar på, men när han kommer hem den här gången så ska jag göra något extra för honom, något kärleksfullt, romantiskt och fint.. Men vad? Har ni tips? ♥

 


Kommentarer
Postat av: DLC

sv: tack detsamma ;D

Skrivet den: 2009-09-30 @ Klockan var:19:55:12
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: Piinky the one and only♥

hehe okejokej ta en varm dusch eller sätt dig under täcket =)

Skrivet den: 2009-09-30 @ Klockan var:19:56:14
URL: http://caandyfreak.blogg.se/
Postat av: HANNA

Hejhej, det är bara bra tack, hur är det sj?

Skrivet den: 2009-09-30 @ Klockan var:19:58:09
URL: http://haze84.blogg.se/

Släng iväg något skoj nu va? ;)

Namn:
<- Bli ihåg kommen

Din mail (inget måste och den pupliceras ej!):

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0